Ειδήσεις: Η ελληνική αγορά ζύθου μέσα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιϊα

Σάββατο



Υπό ισχυρή πίεση βρέθηκαν οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στο πρώτο τρίμηνο του 2012 σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο ολλανδικός όμιλος Heineken.

Στην επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η μητρική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα μειώθηκε σημαντικά, καθώς η κατάσταση από τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της κρίσης χρέους στη χώρα, επιδεινώθηκε περαιτέρω από τις κακές καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στο πρώτο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου».

Πρόσφατα, διοικητικά στελέχη του ομίλου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα είχαν κάνει λόγο για διψήφια μείωση στις πωλήσεις, ωστόσο είχαν γνωστοποιήσει τις προθέσεις του ομίλου να συνεχίσει τις επενδύσεις στη χώρα μας, δαπανώντας φέτος 25 εκατ. ευρώ και συνολικά 50 εκατ. ευρώ στην τριετία 2012-2014.

Παρά την μείωση του όγκου στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της  Heineken στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη όπου συγκαταλέγεται η χώρα μας κατέγραψαν αύξηση 6,3%, ενώ ειδικά για την μπύρα η αύξηση ήταν 6,7%. Αντίθετα ο όγκος πωλήσεων κινήθηκε πτωτικά κατά 2,4% στην Δυτική Ευρώπη, ενώ σημείωσε μεγάλη αύξηση στην Αφρική-Μέση Ανατολή (17,1%), την αμερικανική Ήπειρο (+5,2%) και την Ασία (+7,5%). Συνολικά ο ολλανδικός όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του κατά 4,8% μέσα στο πρώτο τρίμηνο. 

Άρθρο από το capital.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου