Όταν ο Μεγάλος Μάγιστρος άνοιγε δρόμους...

Τετάρτη


Από διευθυντής ξενοδοχείου νεότερος, ο Μανόλης Παπαδημητρίου στράφηκε από το 1982 στην παραγωγή αναψυκτικών. Ηταν ο πρώτος που, επηρεασμένος απ' όσα είχε δει στα μπαρ ξενοδοχείων της Αμερικής, έφερε και στην Ελλάδα το σύστημα (Post - Mix) διάθεσής τους με πιστολάκι, αλλά και τη συσκευασία Bag In Box. Ωσπου έκανε την εταιρεία του ΑΕ (Παπαδημητρίου Εμμ. ΑΕ) ίδρυσε το 2003 και δικό του εργοστάσιο μπίρας και στη Δαματριά της Ρόδου - το πρώτο τότε σε νησί του Αιγαίου. Εκεί παράγει σήμερα τη ροδίτικη Premium Lager μπίρα Magnus Magister, σε 100.000 εκατόλιτρα ετησίως, αλλά και χυμούς και αναψυκτικά (Drosia), προϊόντα για τα οποία απασχολεί σήμερα συνολικά 70 άτομα προσωπικό.
«Οι μπίρες μας είναι άριστης ποιότητας. Παράγονται και εμφιαλώνονται με γερμανικό εξοπλισμό κάτω από τις πιο αυστηρές διαδικασίες που προβλέπονται από τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών, έχουν και ISO. Και προπάντων, οι γερμανικές πρώτες ύλες τους είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά των ποτών.
Σε συνδυασμό με τις γνώσεις και την εμπειρία του γερμανού brewmaster, εφαρμόζουμε απόλυτα τον γερμανικό νόμο περί καθαρότητας που ισχύει από το 1516. Πετυχαίνουμε έτσι ένα άριστο αποτέλεσμα, καθ' ομολογίαν των ίδιων των πελατών μας. Ηδη τροφοδοτούμε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, μεγάλα σουπερμάρκετ και πολλούς άλλους χώρους σε τουριστικές περιοχές σε όλη την Ελλάδα, αλλά και 7 κρουαζιερόπλοια. Στέλνουμε και μικρές ποσότητες στην Αυστραλία, ενώ στα άμεσα σχέδιά μας είναι η επέκταση αυτών των εξαγωγών…», λέει ο 63χρονος παραγωγός.
Η πραγματικότητα, πάντως, σήμερα στην ελληνική αγορά είναι «παράξενη και πρωτόγνωρη», εκτιμά. «Εγώ πιστεύω ότι "ουδέν κακόν αμιγές καλού" ή όπως λέμε σήμερα "μετά τη φουρτούνα, η άμπωτη". Εξαρτάται ποια σκαριά θα αντέξουν μέχρι τότε στον χώρο μας. Προσωπικά, πιστεύω ότι οι μεγάλοι ζυθοποιοί είναι ασυναγώνιστοι - χωρίς αυτό να σημαίνει ηττοπάθεια. Εμείς όμως πρέπει να συνυπάρχουμε μαζί τους, ούτως ώστε να κρατιούνται τα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές. Γεγονός είναι πως η νοοτροπία και η πλύση εγκεφάλου με τις διαφημίσεις που έχουν υποστεί χρόνια τώρα οι καταναλωτές είναι ένα θέμα για εμάς τους μικρούς. Εγώ, λοιπόν, προτείνω στους συμπατριώτες μας - και όχι μόνο - να δοκιμάσουν και τις δικές μας μπίρες. Και εν πάση περιπτώσει, εάν δεν αρέσουν, ας μην τις αγοράσουν ξανά...», λέει ο κ. Παπαδημητρίου.

Άρθρο από το tanea.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου