Παρουσία σε 16 χώρες παγκοσμίως στον πρώτο χρόνο εξαγωγών του brand Fix!!

Δευτέρα

Σε 16 χώρες έχει ήδη παρουσία το ιστορικό, παραδοσιακό ελληνικό προϊόν Fix με το οποίο «μεγάλωσαν» γενιές Ελλήνων, ξεκινώντας την εξαγωγική της δραστηριότητα μόλις στις αρχές του 2012, ενώ στην παρούσα φάση στόχος της διοίκησης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας είναι η επέκταση σε επιπλέον δύο αγορές-στόχους, πραγματοποιώντας διερευνητικές επαφές.

Η ιστορία του brand Fix ξεκινά με τη δημιουργία του πρώτου εργοστασίου μπίρας που δημιουργήθηκε από τον Ιωάννη Φιξ στο Κολωνάκι το 1864. Το 1893 ο διάδοχός του Κάρολος Ιωάννου Φιξ μετέφερε το εργοστάσιο στη Λεωφόρο Συγγρού. Τις δεκαετίες που ακολούθησαν, ιδίως μεταπολεμικά, η Fix διαδόθηκε τόσο πολύ ώστε αποτελούσε το συνώνυμο της μπίρας στη χώρα μας. Μόλις το 2010, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, ανέλαβε να αναβιώσει τη συνταγή της επιτυχίας επαναφέροντας στην αγορά την αγαπημένη ελληνική μπίρα, με σεβασμό στην 150ετή διαδρομή της, αλλά και με προοπτικές σύγχρονες και δυναμικές.


Αντλώντας από την ορμή της ομάδας των νέων Ελλήνων επιχειρηματιών που ανέλαβαν το brand και με τη βάση της διαχρονικής αγάπης του κοινού της χώρας μας, η Fix αρχίζει να γίνεται συνώνυμο της επιτυχίας και διεθνώς. Διανύοντας μόλις το τέταρτο έτος επανακυκλοφορίας της, διατίθεται ήδη σε αρκετές αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα σε Ιταλία, Αγγλία, Γαλλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Φιλανδία, Αυστρία, Ελβετία, Αλβανία, Αυστραλία, Παναμά, Κύπρο και Κίνα.

Παρουσία σε 16 χώρες παγκοσμίως στον πρώτο χρόνο εξαγωγών του brand Fix
Ειδικά σε ό,τι αφορά στην ιδιαιτέρως σημαντική αγορά της Κίνας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε αρχικά έμφαση στο κομμάτι της νοτιοδυτικής Κίνας, θέτοντας ως στόχο για την επόμενη τριετία τη σταδιακή επέκταση και διανομή των προϊόντων Fix Hellas και Fix Dark στο σύνολο της κινεζικής αγοράς. Ενώ, όσον αφορά στα άμεσα εξαγωγικά σχέδια της εταιρείας, αυτά περιλαμβάνουν την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την είσοδο της FIX Hellas σε ακόμη δύο νέες αγορές.
Η επένδυση στη Ριτσώνα
Έχοντας ήδη λάβει τα πρώτα πολύ θετικά μηνύματα για το ιστορικό σήμα της Fix Hellas και εκτός συνόρων, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει, θέτοντας ως στόχο να «αγγίξει» ακόμη περισσότερο τους Ελληνες του εξωτερικού, να αυξήσει τη ζήτηση και να προσεγγίσει τις αλυσίδες της κάθε χώρας, εστιάζοντας παράλληλα και σε νέες αγορές για περαιτέρω εμπορική ανάπτυξη.
Παρουσία σε 16 χώρες παγκοσμίως στον πρώτο χρόνο εξαγωγών του brand Fix
Στο «τιμόνι» της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας βρίσκονται τρεις Έλληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι εκτός από την εμπειρία και τη γνώση τους για την αγορά, χαρακτηρίζονται και από το μεράκι τους γι' αυτό που κάνουν. Πρόκειται για τον Γιάννη Χήτο και τους αδελφούς Γιώργο και Ηλία Γκρέκη.
Οι τρεις τους, τον Μάρτιο του 2010, ολοκλήρωσαν τη μεγάλη επένδυση εκσυγχρονισμού του εργοστασίου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, στη Ριτσώνα, Ευβοίας, ύψους περίπου 16 εκατ. ευρώ. Η ολοκλήρωση της επένδυσης αυτής είχε ως αποτέλεσμα ένα υπερσύγχρονο ζυθοποιείο, το σύνολο των κεφαλαίων που χρησιμοποιήθηκαν, από την ίδρυσή της, ξεπέρασε τα 30 εκατ. ευρώ.
Στο εργοστάσιο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που εκτείνεται σε χώρο 7.500 τ.μ., εντός οικοπέδου 25 στρεμμάτων, εμφιαλώθηκε τον Μάρτιο του 2010 η πρώτη φιάλη της ιστορικότερης ελληνικής μπίρας, με αποτέλεσμα η Fix Hellas να κάνει το επίσημο επαναλανσάρισμά της στην ελληνική αγορά τον Απρίλιο του 2010.
Στο σύνολο του 2013, η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει να υλοποιήσει νέες επενδύσεις, άνω των 7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, τόσο για περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου -με στόχο να προσεγγίσει το όριο των 550.000 εκατόλιτρων ετησίως- όσο και για την παραγωγή νέων συσκευασιών. Ενώ τα υπόλοιπα 3 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε πάγια υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της επιχείρησης.
Ανθρώπινο δυναμικό
Παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία το 2012 αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά τριάντα νέες θέσεις εργασίας, ενώ και για το 2013 προγραμματίζεται η δημιουργία ακόμη περίπου είκοσι νέων θέσεων εργασίας, με αποτέλεσμα των σύνολο των εργαζομένων στην επιχείρηση να ξεπεράσει τα διακόσια άτομα. Είναι εξίσου σημαντικό το γεγονός ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δεν προχώρησε σε καμία μείωση μισθού στους εργαζόμενούς της, ενώ αντιθέτως επιβράβευσε με bonus τη συμβολή τους στην πολύ καλή επίδοση της χρονιάς, βάσει του αρχικού της σχεδιασμού.
Μεγάλο μέρος των στόχων που είχε θέσει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στις αρχές του 2011, με ορίζοντα πενταετίας, έχει ήδη ή σχεδόν επιτευχθεί, όπως χαρακτηριστικά το να αποτελέσει η Fix Hellas το τρίτο brand σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά και να αναδειχθεί η Fix Hellas ως πρώτο ελληνικό σήμα μπίρας στην εγχώρια αγορά.
Η ανάδειξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη δεύτερη θέση στον κλάδο της παραμένει στόχος προς επίτευξη για τα επόμενα χρόνια, με χρονικό ορίζοντα έως το 2016. Αναφορικά με τον στόχο μεριδίου για το 2013, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προσδοκά στην κατάκτηση του 15% της συνολικής αγοράς και με τα δύο σήματά της.
Η ιστορία του brand Fix ξεκινά με τη δημιουργία του πρώτου εργοστασίου μπίρας που δημιουργήθηκε από τον Ιωάννη Φιξ στο Κολωνάκι το 1864.
Το 1893 ο διάδοχός του Κάρολος Ιωάννου Φιξ μετέφερε το εργοστάσιο στη Λεωφόρο Συγγρού.
Μόλις το 2010, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ανέλαβε να αναβιώσει τη συνταγή της επιτυχίας επαναφέροντας στην αγορά την ελληνική μπίρα.
Περίπου 16 εκατ. ευρώ δαπανήθηκαν για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου στη Ριτσώνα, Ευβοίας.
Στο σύνολο του 2013, η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει να υλοποιήσει νέες επενδύσεις, άνω των 7 εκατ. ευρώ.
Το 2012 αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 30 νέες θέσεις εργασίας.

Άρθρο από το imerisia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου