Ο 64χρονος Τζιμ Κοχ, είναι συνιδρυτής της εταιρείας Boston Beer και πρόσφατα μπήκε στην λίστα δισεκατομμυριούχων του Bloomberg, ως ο πρώτος άνθρωπος που πλούτισε παράγοντας μπίρα.
Η ένταξη του Κοχ στο ζηλευτό κλαμπ δισεκατομμυριούχων είναι εν μέρει μια απόδειξη για τη συνεχιζόμενη δύναμη της βιομηχανίας παραγωγής μπύρας, αφού οι αμερικάνικες πωλήσεις μπίρας αυξάνονται τουλάχιστον κατά 10% το χρόνο τα τελευταία 7 χρόνια, σύμφωνα με το Brewers Association.
Από την ίδρυση της Boston Beer Co το 1984, η εταιρεία του Κοχ έχει επεκτείνει την ποικιλία της μπίρας τους, την παραγωγική τους ικανότητα και το δίκτυο διανομής τους, δείχνοντας ότι η ζυθοποιία για μπίρες υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι ένα καλό επιχειρηματικό μοντέλο, αν γίνει σωστά.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία Boston Beer δε θεωρείται διάσημο ζυθοποιείο στις ΗΠΑ, είναι σίγουρα σε καλό δρόμο αφού πούλησε περισσότερα από 3 εκατομμύρια βαρέλια μπύρας το 2013, περίπου 1,2% της συνολικής κατανάλωσης της χώρας. Συγκριτικά, η παγκοσμίου φήμης ζυθοποιεία Craft έφτασε ένα 6,5%.
Το Forbes (το οποίο δεν έχει αναγνωρίσει ακόμη τον Κοχ επίσημα ως δισεκατομμυριούχο) παρουσιάζει και την περίπτωση του Ριτσαρντ Γιουενκλινγκ του νεώτερου, ιδιοκτήτη της 184ετούς ζυθοποιίας Yuengling της Νέας Υόρκης, η ιστορία του οποίου είναι παρόμοια με του Κοχ, ωστόσο επειδή η μπύρα Yuengling περιέχει καλαμπόκι, το οποίο ο Οργανισμος Ζυθοποιίας θεωρεί «μη παραδοσιακό συμπλήρωμα» δεν πληροί τον ευρέως αποδεκτό ορισμό της ζυθοποιίας.
Άρθρο από το iefimerida.gr
Η ένταξη του Κοχ στο ζηλευτό κλαμπ δισεκατομμυριούχων είναι εν μέρει μια απόδειξη για τη συνεχιζόμενη δύναμη της βιομηχανίας παραγωγής μπύρας, αφού οι αμερικάνικες πωλήσεις μπίρας αυξάνονται τουλάχιστον κατά 10% το χρόνο τα τελευταία 7 χρόνια, σύμφωνα με το Brewers Association.
Από την ίδρυση της Boston Beer Co το 1984, η εταιρεία του Κοχ έχει επεκτείνει την ποικιλία της μπίρας τους, την παραγωγική τους ικανότητα και το δίκτυο διανομής τους, δείχνοντας ότι η ζυθοποιία για μπίρες υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι ένα καλό επιχειρηματικό μοντέλο, αν γίνει σωστά.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία Boston Beer δε θεωρείται διάσημο ζυθοποιείο στις ΗΠΑ, είναι σίγουρα σε καλό δρόμο αφού πούλησε περισσότερα από 3 εκατομμύρια βαρέλια μπύρας το 2013, περίπου 1,2% της συνολικής κατανάλωσης της χώρας. Συγκριτικά, η παγκοσμίου φήμης ζυθοποιεία Craft έφτασε ένα 6,5%.
Το Forbes (το οποίο δεν έχει αναγνωρίσει ακόμη τον Κοχ επίσημα ως δισεκατομμυριούχο) παρουσιάζει και την περίπτωση του Ριτσαρντ Γιουενκλινγκ του νεώτερου, ιδιοκτήτη της 184ετούς ζυθοποιίας Yuengling της Νέας Υόρκης, η ιστορία του οποίου είναι παρόμοια με του Κοχ, ωστόσο επειδή η μπύρα Yuengling περιέχει καλαμπόκι, το οποίο ο Οργανισμος Ζυθοποιίας θεωρεί «μη παραδοσιακό συμπλήρωμα» δεν πληροί τον ευρέως αποδεκτό ορισμό της ζυθοποιίας.
Άρθρο από το iefimerida.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου