Πιο πολύ ''Μύθος'' στο εξωτερικό...

Τρίτη


Η πιο διάσημη ελληνική μπύρα, η μπύρα Mythos, εξαπλώνει την ελληνική γεύση σε όλο τον κόσμο και κατακτά σημαντικές διεθνείς αγορές, απογειώνοντας έτσι την εξαγωγική δραστηριότητα της Μύθος Ζυθοποιία η οποία σημείωσε αύξηση των εξαγωγών κατά 35%  το 2011. Μέσα από μια σειρά καίριων στρατηγικών συμφωνιών η εταιρεία πέτυχε όχι μόνο τη διατήρηση και ενίσχυση των υπαρχουσών συνεργασιών αλλά και την επέκταση της σε νέες αγορές, εδραιώνοντας έτσι την παρουσία της σε περισσότερες από 40 χώρες στον κόσμο.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία διεύρυνε τη δραστηριότητα της σε ακόμα περισσότερες πολιτείες των Η.Π.Α ενώ στην αγορά της Αυστραλίας διατήρησε και επέκτεινε την συνεργασία της με τον αποκλειστικό της διανομέα, τηνPremium Beverage. Στη γερμανική αγορά προχώρησε σε σημαντική συμφωνία με τo House of Beer, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Carlsbergπου διαθέτει συγκεκριμένα brands του Ομίλου, με παράλληλη διατήρηση των ήδη άλλων συνεργασιών.
Σε μια ιδιαίτερα σημαντική και ισχυρή αγορά για τη Μύθος Ζυθοποιία αναδεικνύεται και η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου με τη μπύρα Mythos να διανέμεται σε μερικές από τις πιο γνωστές αλυσίδες λιανικής πώλησης όπως η TESCO και η MORISSON, με τις πωλήσεις της να διπλασιάζονται σε σύγκριση με το 2010 ενώ εκτιμάται ότι για το 2012 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί κατακόρυφα.
Επιπρόσθετα, η παρουσία της Μύθος Ζυθοποιίας εδραιώθηκε στην Κύπρο μέσω της δυναμικής συνεργασίας με τον όμιλο ΛΑΪΚΟΥ, αυξάνοντας τις πωλήσεις της μπύρας Mythos και εισάγοντας την τεχνολογία Draught Master ενώ σε ανερχόμενες δυνάμεις αναδεικνύονται και οι αγορές της Σουηδίας και του Ισραήλ, με την τελευταία να αποτελεί την πιο πρόσφατη και εξαιρετικά υποσχόμενη συνεργασία της εταιρείας.

«Το 2011 ήταν η χρονιά που o Mythos καθιερώθηκε σε κύριες αγορές ως ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της εξαγόμενης ελληνικής μπύρας. Γεγονός που αποδεικνύει πως η μοναδικότητα της δεν έγκειται μόνο στη γεύση και υψηλή της ποιότητα αλλά και στο ό,τι αποτελεί την αγαπημένη ελληνική μπύρα τόσο των τουριστών που επισκέπτονται την χώρα μας για τις καλοκαιρινές τους διακοπές όσο και των φανατικών θαυμαστών που την απολαμβάνουν στις δικές τους χώρες. Είμαστε υπερήφανοι που σε όλο τον κόσμο οι καταναλωτές μπορούν να γευθούν λίγη από την Ελλάδα που κρύβεται μέσα στην φιάλη της» δήλωσε ο κος Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, Sales DirectorOn Trade, Convenience & Exports στη Μύθος Ζυθοποιία.

Άρθρο από το mythosbrewery.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου