Μπιρο-αναψυκτικό από την Amstel...

Σάββατο


Μια νέα κατηγορία μπίρας στην Ελλάδα ανοίγει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με το λανσάρισμα της Amstel Radler, της νέας μπίρας με χυμό λεμόνι.
Με κύρια χαρακτηριστικά της τη φρεσκάδα και τη δροσιά, η Amstel Radler πίνεται παγωμένη, περιέχει 2% αλκοόλ και έχει φυσικά θολή όψη λόγω της ανάμειξης της μπίρας Amstel με το χυμό λεμονιού. Το προϊόν παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά στη φετινή έκθεση HO.RE.CA 2013, αποσπώντας θετικά σχόλια.

Όπως επισημαίνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το λάνσάρισμα της Amstel Radler, η οποία παράγεται στην Ελλάδα, δείχνει τη δέσμευση επένδυσης στην καινοτομία της εταιρείας και την έμπρακτη στήριξή της στην ελληνική αγορά. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εμπλουτίζει περαιτέρω με την Amstel Radler τη μεγάλη γκάμα μαρκών της και δημιουργεί μία νέα κατηγορία μπίρας, διευρύνοντας τις επιλογές του Έλληνα καταναλωτή.


Το λανσάρισμα θα συνοδευθεί από ευρεία καμπάνια, που αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Μαρτίου. Το δημιουργικό και τα media είναι επιμέλειας Tribe και Mindshare αντίστοιχα, που χειρίζονται ευρύτερα brands της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Άρθρο από το marketingweek.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου