Διψήφια πτώση πωλήσεων στην Αθηναϊκή...

Τρίτη


Σημαντική επίπτωση στα μεγέθη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και εν μέρει της μητρικής Heineken,συνεχίζει να έχει η οικονομική ύφεση στην Ελληνική αγορά.

Αποτέλεσμα ο όγκος των πωλήσεων της ελληνικής θυγατρικής του πολυεθνικού ομίλου, να καταγράψει πέρυσι σε σχέση με το 2011 χαμηλό διψήφιο ποσοστό μείωσης.

Όπως αναφέρεται στο report της Heineken για τα αποτελέσματα του 2012, "στην Ελλάδα, το αδύναμο οικονομικό περιβάλλον το οποίο επιδεινώνεται από την εφαρμογή των νέων μέτρων λιτότητας και την αυξανόμενη ανεργία, επηρέασε την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και οδήγησε σε χαμηλή διψήφια ποσοστιαία μείωσης του όγκου πωλήσεων το 2012".


Επισημαίνεται δε ότι καταγράφηκε ισχυρή ανάπτυξη της μάρκας Alfa, ενώ οι όγκοι πωλήσεων της Heineken και της Amstel κινήθηκαν χαμηλότερα.

Η πτώση στον όγκο των πωλήσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας market leader του κλάδου συμπαρασύρει το σύνολο της αγοράς, παρά το γεγονός ότι μερίδα παικτών του κλάδου σύμφωνα με δηλώσεις των ιδίων κατάφεραν να αντισταθούν στην κρίση και να κερδίσουν μερίδια και τζίρο.

Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εμφανίζεται αποφασισμένη να συνεχίσει τη στρατηγική των έντονων προσφορών, με στόχο να διατηρήσει ζωντανό το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να περιορίσει την κάμψη της κατανάλωσης. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας η συνέχιση των προσφορών είναι μονόδρομος καθώς οι καταναλωτές εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην τιμή ενός προϊόντος και κανείς ακόμη και τα ισχυρά brands δεν μπορούν να αγνοούν αυτή την τάση.

Άρθρο της Αλεξάνδρας Γκίτση στο euro2day.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου