Και επίσημα tuvunu στην Ελλάδα...

Τρίτη


Ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου πρωτοποριακού προϊόντος από τη Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης.

Σε κυκλοφορία είναι και επισήμως πλέον το καινούριο προϊόν του ομίλου της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης, με τον τίτλο «Tuvunu» το οποίο πωλείται σε συσκευασία κυτίου αλουμινίου.

Πρόκειται για τσάι του βουνού, αναμεμειγμένο με μέλι και φρέσκο χυμό λεμονιού, σε μορφή soft drink, που έκανε το πανευρωπαϊκό «ντεμπούτο» του την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου από τη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του συνεδρίου του Economist.



«Είναι μια καινοτομία, γιατί πήραμε ένα παραδοσιακό βότανο που ετοίμαζε η γιαγιά μας ως αφέψημα και το μετατρέψαμε σε ένα προϊόν που απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά», τόνισε στην Agronews ο διευθυντής εταιρικής ανάπτυξης της εταιρείας «Tuvunu», κ. Δημ. Κρις. Σύμφωνα με τον ίδιο τα πρώτα μηνύματα από τις έρευνες αγοράς που έχουν γίνει στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ είναι πολύ ενθαρρυντικά. «Αν αναπτυχθεί όπως περιμένουμε θα χρειαστούμε περισσότερο σιδερίτη (σ. σ. τσάι του βουνού) και αυτό θα δώσει μια νέα προοπτική στις ορεινές περιοχές της χώρας, σε υψόμετρο πάνω από 500 μέτρα, οι οποίες είναι και οι μειονεκτικές. Είναι μια ευκαιρία απασχόλησης για τους κατοίκους τους» τόνισε ο κ. Κρις, εκφράζοντας την ελπίδα του ότι την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του προϊόντος θα επιτευχθεί ένας τζίρος κάποιων εκατομμυρίων, τον οποίο, όμως, απέφυγε να προσδιορίσει λεπτομερέστερα.

Τα σχέδια, ωστόσο, δεν σταματούν στο τσάι του βουνού, που πίνεται τόσο σαν ice tea, όσο και ζεστό, είτε μέσα στο φούρνο μικροκυμάτων, είτε στο μπρίκι. «Στους στόχους μας είναι να ετοιμάσουμε μια πλήρη γκάμα με βότανα και φρούτα» δηλώνει το επιτελικό στέλεχος της εταιρείας, αποκαλύπτοντας πως το επόμενο βήμα προβλέπει τη δημιουργία soft drinks με βάση βότανα όπως το φασκόμηλο, η μέντα, το φλαμούρι, το χαμομήλι και άλλα φρούτα. Το πότε θα συμβεί αυτό, εξαρτάται από το πόσο θα το τρέξει η εταιρεία, αν και ήδη έχουν ξεκινήσει κάποιες γευστικές δοκιμές για να διακριβωθεί ποιο από αυτά έχει τη μεγαλύτερη αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.

Για την κάλυψη των αναγκών της παραγωγής σε πρώτη ύλη η «Tuvunu» καλλιεργεί τα τελευταία δύο χρόνια σιδερίτη και όπως τονίζει ο μεγαλομέτοχος του ομίλου κ. Δ. Πολιτόπουλος, «σπέρνουμε συνέχεια σε περιοχές με υψόμετρο πάνω από 500 μέτρα».

Όσον αφορά στην μπίρα «Βεργίνα» ο κ. Πολιτόπουλος ανέφερε ότι το 2012 η εταιρεία καλλιέργησε, μέσω συμβολαιακής γεωργίας, περίπου 5.000 στρέμματα δίστιχο κριθάρι και φέτος προγραμματίζει να συμβολαιοποιήσει πάνω από 10.000 στρέμματα προκειμένου να καταστεί 100% ανεξάρτητη από το συγκεκριμένο υλικό. Το μερίδιο αγοράς της μπίρας, κατά τον ίδιο είναι 7% και «θα ήταν μεγαλύτερο αν δεν είχαμε να αντιμετωπίσουμε πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού», ενώ η χρήση έκλεισε με αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας.

Άρθρο του Λεωνίδα Λιάμη από το agronews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου