Ένα αχνό φως...

Σάββατο


Άρθρο του Δημήτρη Κορδερά.

Προβλήματα; Ναι. Έλλειψη ρευστότητας; Σίγουρα. Ανασφάλεια; Σύμφωνοι. Μειωμένα κονδύλια; Σωστά. Απαισιοδοξία; Αν μη τι άλλο. Οικονομικός μαρασμός; Ανεργία; Τι από όλα αυτά δεν βιώνουμε τα τελευταία πέντε χρόνια; Όλα αυτά και άλλα τόσα. Άραγε, τι επιπλέον θα «απαιτούνταν» για να έσβηναν τελείως η εμπορική δραστηριότητα, τα σχέδια για νέα projects και νέες στρατηγικές επενδύσεις ή ακόμα και το πάθος για καινοτομία και δημιουργικότητα;


Σε μια άλλη χώρα, με άλλη νοοτροπία, ίσως να ήταν αρκετά. Για την Ελλάδα όμως δεν είναι. Μέσα σε μερικές μόνο ημέρες, τι είδαμε στην αγορά μας; Την Ε.Ι. Παπαδοπούλου να εισέρχεται στην αγορά του τυποποιημένου ψωμιού με δύο νέα brands. Την Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος να λανσάρει ένα ακόμα καινοτόμο προϊόν άρτου, τις «Φωλιές». Την Αθηναϊκή Ζυθοποιϊα να ρίχνει στην αγορά την Amstel Radler. Την Ζυθοποιϊα Μακεδονίας-Θράκης να εισέρχεται στο παγωμένο τσάι, με το τσάι Tuvunu. Tην Kraft Foods/Mondelez International να μπαίνει στα αλμυρά σνακ, λανσάροντας τα Fronzies.

Να μιλήσουμε για επιχειρηματικές εξελίξεις; Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος εισέρχεται στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιϊα και ετοιμάζει σειρά νέων προϊόντων. Η Κρι Κρι ολοκλήρωσε τις επενδύσεις της στην παραγωγική διαδικασία των γιαουρτιών της, με αποτέλεσμα πλέον να παράγει γιαούρτια με γάλα ημέρας. Unilever, Procter & Gamble, Henkel, Johnson & Johnson, Barilla, Παπαστράτος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία και πολλές ακόμα μεγάλες εταιρείες ανακοίνωσαν σειρά επενδυτικών προγραμμάτων στην ελληνική αγορά.

Να μιλήσουμε λίγο για τον κλάδο της διαφήμισης; Το δίκτυο της Saatchi & Saatchi διερευνά το ενδεχόμενο να αναθέσει την αντιπροσώπευσή του στην Ελλάδα σε μια σχετικά νέα και «μικρή» διαφημιστική εταιρεία, ένδειξη ότι υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Παρά τις αντιξοότητες λοιπόν, η αγορά είναι ζωντανή ακόμα. Ας σταματήσουμε λοιπόν να αναμασάμε τα προβλήματα κι ας δούμε το δάσος που ανοίγεται μπροστά. Γιατί το αχνό φως της επόμενης ημέρας έχει αρχίσει να φαίνεται...

Άρθρο του Δημήτρη Κορδερά από το marketingweek.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου