H EZA λανσάρει την «ζ» Hellenic Pilsener Beer...

Κυριακή

Η ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία ενισχύει την παρουσία της στην αγορά της μπίρας, με το λανσάρισμα της «ζ» Hellenic Pilsener Beer, εξέλιξη που αναμένεται να πυροδοτήσει νέες εξελίξεις στην συγκεκριμένη αγορά, η οποία τους τελευταίους μήνες εμφανίζει ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα.
Η νέα μπίρα – που απευθύνεται στην premium κατηγορία -, έχει πλούσια γεύση και έντονο άρωμα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι περιέχει 5,2% αλκοόλ, στοιχείο που τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό της, του οποίου η περιεκτικότητα σε αλκοόλ είναι χαμηλότερη. Η «ζ» κυκλοφορεί σε φιάλη 500 ml, μη επιστρεφόμενη, ενώ έχει ήδη τοποθετηθεί σε σημεία πώλησης, όπως π.χ. στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος.



Η διαδικασία τοποθέτησής της και σε άλλα σημεία πώλησης θα συνεχιστεί τις προσεχείς εβδομάδες. Το λανσάρισμά της υποστηρίζεται από τηλεοπτική –σε πρώτη φάση – καμπάνια, την οποία έχει επιμεληθεί η BBDO Athens.

Το τηλεοπτικό σποτ ξεκίνησε στις 5 Ιουλίου, είναι ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό, με έμφαση στoν premium χαρακτήρα της μπίρας, ενώ έχει κεντρικό μήνυμα το «Ζειν, με την πρόθεση του Ευ». Να σημειωθεί ότι η BBDO Athens χειρίζεται επικοινωνιακά και άλλα brands της ΕΖΑ, όπως π.χ. την Blue Island, την Pils κ.α.

Άρθρο από το marketingweek.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου