Aθηναϊκή Ζυθοποιία: Απώλεσε μερίδιο 30% στην αγορά μπίρας...

Κυριακή


Όλα τα επικοινωνιακά τρικ χρησιμοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προκειμένου να ανακόψει την ελεύθερη πτώση που βρίσκεται το μερίδιο αγοράς της με τους Έλληνες πλέον να ψάχνονται και να βρίσκουν ελληνικά προϊόντα ή πολύ απλά να αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία πωλούνται μισοτιμής. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, το μερίδιο της άλλοτε πρωταγωνίστριας στον κλάδο μόλις και μετά βίας φθάνει το 55%, από 85% που ήταν πριν από μία τετραετία.



Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέβασε το νέο της ανανεωμένο site, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και να ενημερωθούν για τις δραστηριότητές της μέσα από πολλές θεματικές ενότητες, με πλούσιο περιεχόμενο και οπτικοακουστικό υλικό, που αποτυπώνουν την ιστορία της εταιρίας, το σύγχρονο προφίλ της, αλλά και την μεγάλη αγάπη της για την μπίρα!  Βεβαίως το μήνυμα που κυριαρχεί είναι το “Είμαστε Εδώ”.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία προσπαθεί να καλύψει κάθε καταναλωτική απαίτηση. Στο πλαίσιο αυτό, λανσάρισε μόλις πριν από λίγες ημέρες την Amstel Radler, μία νέα μπίρα με χυμό λεμόνι εγκαινιάζοντας μία νέα κατηγορία μπίρας στην Ελλάδα.

Άρθρο από το toxrima.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου